#

Konsultant ds. Reklamacji w Zespole Produktów Hipotecznych

Bank Millennium S.A.

Warszawa, 02-593, mazowieckie

Bank Millennium S.A.
Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!

Konsultant ds. Reklamacji w Zespole Produktów Hipotecznych

Miejsce pracy: Warszawa, 02-593

• Analizowanie zgłoszonych reklamacji pod kątem przyczyny powstania problemu
• Przygotowywanie propozycji rozpatrzenia reklamacji oraz podejmowanie decyzji reklamacyjnych, w oparciu o zebrane informacje i dokumenty
• Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje Klientów
• Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w ramach procesu rozpatrywania reklamacji
• Proponowanie inicjatyw eliminujących przyczyny reklamacji
• Terminowe rozpatrywanie reklamacji
• Telefoniczny kontakt z Klientem
• Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (Rzecznik Finansowy, Arbiter, PUODO)
• Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w ramach procesu eliminacji przyczyn reklamacji

Wymagania:
• Rozwinięte umiejętności w obszarze komunikacji interpersonalnej
• Dobra organizacja pracy i sprawne ustalanie priorytetów
• Inicjatywa i samodzielność w działaniu
• Otwartość na kontakt z Klientem, empatia
• Umiejętność pracy w zespole
• Znajomość produktów hipotecznych
• Doświadczenie w kontakcie z Klientami będzie dodatkowym atutem
• Mile widziana znajomość regulacji i procesów dotyczących produktów bankowych
• Znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)
• Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
• Umowę o pracę
• Pakiet socjalny, w tym prywatną opiekę medyczną
• Ciekawą i odpowiedzialną pracę
• Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
• Pracę w zgranym zespole
• Elastyczne godziny pracy

Nr ref: info/DJA/ZPH

Bank Millennium S.A.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi