Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 17 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.

W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:

Konsultant ds. przetargów

Miejsce pracy: Warszawa, 02-699

GŁÓWNE ODPOWIEDZIALNOŚCI:

  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne Koordynatora ds. administracji sprzedaży
  • Przygotowywanie ofert przetargowych
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z przetargami
  • Wprowadzanie danych do bazy CRM
  • Przygotowywanie i wysyłanie materiałów marketingowych dla Doradców Klienta

 

PROFIL POSZUKIWANYCH KANDYDATÓW:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Dobra znajomość MS Office (Word i Excel)
  • Umiejętność analizy i logicznego myślenia
  • Sumienność, dokładność, rzetelność
  • Dyspozycyjność 160 godzin w miesiącu

 

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie od października do grudnia 2016
  • Pracę w wymiarze ok. 160 godzin miesięcznie
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji

 

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kłobuckiej 25 w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi