#

Konsultant ds. obsługi telefonicznej

Plus Bank S.A.

Poznań, wielkopolskie

Opis stanowiska pracy

Czy wiesz, że…

PLUS BANK S.A. to bank ze 100% polskim kapitałem.

PLUS BANK S.A. to bank, który posiada ponad 25 letnią tradycję (w latach 1991 – 2013 był obecny na rynku, pod nazwą INVEST BANK S.A.).

PLUS BANK S.A. posiada blisko 100 Oddziałów Operacyjnych, zlokalizowanych w największych miastach Polski oraz ponad 100 Placówek Partnerskich.

PLUS BANK S.A. znajduje się w jednej grupie kapitałowej ze spółkami: Plus - operator sieci komórkowej; Polsat - największa polska telewizja komercyjna; Cyfrowy Polsat - największa cyfrowa platforma satelitarna w Polsce; Teleaudio; ipla.

PLUS BANK S.A. realizuje styl zarządzania oparty na osobistej odpowiedzialności i zaangażowaniu pracownika, w bardzo przyjaznej atmosferze pracy, przy wsparciu bardziej doświadczonych pracowników.

PLUS BANK S.A. zapewnia swoim pracownikom wstępne szkolenia stanowiskowe i rozwój zawodowy.

PLUS BANK S.A. preferuje awansowanie na stanowiska kierownicze i dyrektorskie w sieci sprzedaży Kandydatów pochodzących z wewnątrz Banku tj. doświadczonych i efektywnych Opiekunów i Doradców Klienta.

Jeżeli chcesz rozwijać się razem z nami, w przyszłości zostać cenionym pracownikiem prężnie działającej instytucji finansowej złóż aplikację na stanowisko:

Konsultant ds. obsługi telefonicznej w Centrum Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Poznań

 

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • obsługa Infolinii Banku,
  • sprzedaż telefoniczna produktów bankowych.

 

OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia minimum średniego,
  • dobrej dykcji i miłego tonu głosu,
  • komunikatywności,
  • ambicji i chęci rozwoju,
  • doświadczenie w bankowości, obsłudze klienta lub sprzedaży będzie dodatkowym atutem.*

*Jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w bankowości, obsłudze klienta lub sprzedaży, a czujesz, że to Twoje powołanie :) – zaproponujemy Ci pracę na umowę-zlecenie, podczas której zdobędziesz cenne doświadczenie.

 

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie na umowę o pracę (praca w trybie zmianowym w godz. 8:00-21:00, wolne niedziele),
  • możliwość nabycia doświadczenia w bankowości w młodym i dynamicznym zespole,
  • system profesjonalnych szkoleń prowadzonych przez doświadczonych Trenerów,
  • rozwój zawodowy i możliwość awansu,
  • stałą pensję oraz premie za osiągane wyniki,
  • pakiet socjalny (pakiet medyczny, karta multisport, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe).

 

Odpowiadając na ogłoszenie, uprzejmie prosimy o przysłanie aktualnego CV.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji przez PLUS BANK S.A. prowadzonej obecnie oraz w przyszłości. Przyjmuję do wiadomości, że moje dane osobowe będą przetwarzane przez PLUS BANK S.A. z siedzibą w Warszawie Al. Stanów Zjednoczonych 61A zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, a ponadto osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.”

Osobom nadsyłającym oferty zapewniamy pełną dyskrecję. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

PLUS BANK S.A., to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzą... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/04/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Bankowość, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi