#

Konsultant ds. obsługi sklepu internetowego (infolinia – połączenia przychodzące)

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Voice Contact Center sp. z o.o. we współpracy liderem branży e-commerce poszukuje kandydatów/-ki do pracy na stanowisku:

Konsultant ds. obsługi sklepu internetowego

(infolinia – połączenia przychodzące)

 wynagrodzenie oferowane w grudniu – 1 653 zł netto
stawka godzinowa obowiązująca w grudniu – 9,84 zł netto

 

Zakres obowiązków:

  • kompleksowa obsługa telefoniczna klientów
  • obsługa korespondencji mailowej.
  • budowanie relacji z Klientami i dbanie o wizerunek firmy

 

Nasze oczekiwania:

  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • pełna dyspozycyjność

 

Nasza oferta:

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
  • stałe wynagrodzenie podstawowe plus system motywacyjny
  • profesjonalne szkolenie wstępne w ramach godzin pracy
  • realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
  • praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
  • atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki

 

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych.

Prezentacja firmy

Voice Contact Center

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/12/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi