Voice Contact Center sp. z o.o. we współpracy liderem branży e-commerce poszukuje kandydatów/-ki do pracy na stanowisku:
Konsultant ds. obsługi sklepu internetowego
(infolinia – połączenia przychodzące)
wynagrodzenie oferowane w grudniu – 1 653 zł netto
stawka godzinowa obowiązująca w grudniu – 9,84 zł netto
Zakres obowiązków:
Nasze oczekiwania:
Nasza oferta:
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych.
Voice Contact Center
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.