Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Dla naszego Klienta, międzynarodowej Instytucji zajmującej się dostarczaniem usług biofarmaceutycznych, poszukujemy Kandydata na stanowisko
Nasz Klient jest światowym liderem, oferującym usługi doradcze oraz kompleksowe rozwiązania nie tylko dla przemysłu farmaceutycznego, ale również służby zdrowia. Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta możesz stać się częścią zespołu, który swoją pracą zmienia świat!
Osoba na powyższym stanowisku weźmie udział w wielu interesujących projektach, a jej głównym zadaniem będzie przeprowadzanie telefonicznych wywiadów z Klientami.
Nasz Klient oferuje
Pracę od poniedziałku do piątku (8:00-16:00).
Umowę zlecenie - wynagrodzenie w wysokości 14zł/brutto.
Elastyczny grafik (możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin, minimum 3 dni w tygodniu).
Szkolenie wstępne oraz wsparcie zespołu.
Dogodną lokalizację w centrum Warszawy (Mokotów).
Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
Szukamy Kandydatów, którzy posiadają:
Status studenta (mile widziany)!
Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).
Nienaganną dykcję.
Komunikatywność i wysoką kulturę osobistą.
Zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywaną pracę.
Skrupulatność, chęć uczenia się i dbałość o detale.
DOŚWIADCZENIE NIE JEST WYMAGANE :) !
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?