#

Konsultant ds. Obsługi Klienta

AEGON

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Konsultant ds. Obsługi Klienta przede wszystkim identyfikuje potencjalnych klientów, analizuje ich potrzeby pod kątem zabezpieczenia życia, zdrowia i majątku. W kolejnym kroku utrzymuje z nimi stały kontakt w ramach obsługi posprzedażowej i na bieżąco śledzi lokalny rynek finansowy.

WYMAGANIA:

Poszukujemy osoby zaangażowanej, dyspozycyjnej, potrafiącej aktywnie słuchać, lubiącej znajdować nowe rozwiązania. Cenimy u naszych pracowników samodzielne stawianie czoła wyzwaniom i podejmowanie inicjatyw służących rozwojowi naszego biznesu. Te cechy nie są Tobie obce? Zobacz, co zyskasz dołączając do nas.

 

Korzyści ze współpracy:

  • elastyczna forma współpracy na czas nieokreślony,
  • wynagrodzenie składające się z części stałej i zmiennej oraz licznych premii i bonusów,
  • nowoczesne narzędzia pracy – w tym zintegrowany system CRM,
  • liczne konkursy, konferencje i szkolenia,
  • nowoczesne biuro ze strefą chillout,
  • możliwość awansu w ramach struktury firmy.

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.

 

Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

 

 

 

Prezentacja firmy

Aegon jest ekspertem w tworzeniu długoterminowych programów inwestyc... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Ubezpieczenia, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi