Aegon jest ekspertem w tworzeniu długoterminowych programów inwestycyjno – oszczędnościowych. Nasza historia rozpoczęła się ponad 160 lat temu w Holandii. W Polsce jako grupa kapitałowa działamy od 1999 roku.
Opis stanowiska:
Konsultant ds. Obsługi Klienta przede wszystkim identyfikuje potencjalnych klientów, analizuje ich potrzeby pod kątem zabezpieczenia życia, zdrowia i majątku. W kolejnym kroku utrzymuje z nimi stały kontakt w ramach obsługi posprzedażowej i na bieżąco śledzi lokalny rynek finansowy.
Wymagania:
Poszukujemy osoby zaangażowanej, dyspozycyjnej, potrafiącej aktywnie słuchać, lubiącej znajdować nowe rozwiązania. Cenimy u naszych pracowników samodzielne stawianie czoła wyzwaniom i podejmowanie inicjatyw służących rozwojowi naszego biznesu. Te cechy nie są Tobie obce? Zobacz, co zyskasz dołączając do nas.
Korzyści ze współpracy:
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Aegon jest ekspertem w tworzeniu długoterminowych programów inwestyc... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.