Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Konsultant ds. Obsługi Klienta ze znajomością języków obcych
Lokalizacja: WarszawaOPIS STANOWISKA:
- współtworzenie nowego zespołu
- praca w języku włoskim/francuskim/niemieckim/niderlandzkim (w zależności od znajomości języka i przydzielonego projektu)
- bieżąca obsługa klienta (mailowa, telefoniczna)
- udział w projektach obsługi klienta dla wielu międzynarodowych firm
WYMAGANIA:
- znajomość języka niemieckiego/włoskiego/francuskiego/niderlandzkiego w stopniu bardzo dobrym
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
- wykształcenie wyższe bądź w trakcie nauki
- znajomość pakietu MS Office
- odpowiedzialność za powierzone zadania oraz chęć nauki
- otwartość na kontakt z Klientem, chęć do nauki i rozwijania nowych umiejętności
NASZ KLIENT OFERUJE:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pełen pakiet szkoleń wspierających wdrożenie
- pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie
- współpracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NIE JEST WYMAGANE!