Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Zadania
- codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientem w języku niemieckim
- identyfikacja najważniejszych potrzeb klienta
- szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów klienta
- realizowanie celów projektowych i zespołowych zgodnie z założonymi KPI
Co zyskujesz?
- niepowtarzalną szansę współudziału w rozwoju nowego projektu
- innowacyjne i międzynarodowe środowisko pracy
- codzienny kontakt z językiem niemieckim
- zróżnicowany pakiet świadczeń dodatkowych
- profesjonalne szkolenie wdrażające
- nowoczesne narzędzia komunikacji i technologii, które ułatwiają i przyspieszają pracę
- pracę w nowoczesnym budynku, w dogodnej lokalizacji
- elastyczność zatrudnienia- możliwość zatrudnienia nawet na pół etatu po ukończeniu szkolenia
- Xbox, piłkarzyki i tyle kawy ile zdołasz wypić
Oczekujemy
- bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (B2/C1)
- zaangażowania, sumienności i odpowiedzialności za powierzone zadania
- sprawnej obsługi MS Office oraz rozwiniętych zdolności analitycznych
- nastawienia proklienckiego
- mile widziane zainteresowanie branżą F&A
- dyspozycyjność na odbycie 4 tygodniowego szkolenia w godzinach 08:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku
Nie czekaj! Aplikuj już dziś!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.