Opis stanowiska pracy
Praca na w/w stanowisku polega na:
- profesjonalnej obsłudze klientów w ruchu przychodzącym,
- udzielaniu kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług,
- bieżącym rozwiązywaniu i odnotowywaniu w systemie zgłoszeń Klientów,
- realizacji stawianych celów w oparciu o jednolite procedury obsługi.
Wymagania
Osoby zainteresowane powinny spełniać następujące kryteria:
- wykształcenie min. średnie,
- komunikatywność, sumienność, rzetelność,
- wysoka kultura osobista,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- pełna dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli (praca zmianowa),
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych part...
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Specjalizujemy się w obsłudze klientów. Zapewniamy także realizację projektów sprzedażowych, marketingowych, prowadzimy badania opinii publicznej, windykację należności. Usługi realizujemy poprzez kontakt telefoniczny, sms, e-mail i Internet
Przykładamy niezwykła wagę do jakości świadczonych usług i dbamy o dobór właściwych konsultantów. Zanim zostaną zatrudnieni przechodzą kilkuetapowy proces rekrutacji i szkoleń. Dzięki temu są rzeczowi, grzeczni, dyskretni, profesjonalni, dysponują wiedzą marketingową i handlową. Żadne nowinki elektroniczne nie są im obce i obsługują sprawnie wszystkie potrzebne programy komputerowe.
Dysponujemy najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi w postaci specjalistycznego systemu teleinformatycznego opartego całkowicie na technologii IP. Mamy bezpośrednie łącza światłowodowe do sieci operatorów telekomunikacyjnych.
Mamy doświadczenie w realizacji ambitnych projektów na rynku polskim. Dzięki niemu możemy zapewnić kompleksową obsługę także Twoich klientów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 20
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 2 500PLN - 3 500PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Call Center / Telemarketing