#

Konsultant ds. obsługi infolinii

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

JAK SIĘ U NAS PRACUJE?

• Cenisz komfort? U nas pracujesz w nowoczesnych i klimatyzowanych biurach w lokalizacjach z dobrym dojazdem.

• Co robisz? Odbierasz telefony i maile od osób, które poszukują informacji na temat usług i produktów naszego klienta.

• Za każdą przepracowaną godzinę otrzymujesz wynagrodzenie.

• Co poniedziałek czeka na Ciebie słodka niespodzianka.

• Możesz skorzystać z atrakcyjnej oferty ubezpieczeń medycznych, karnetów Multisport oraz konkursów i programów motywacyjnych z fajnymi nagrodami.

• Sprawdź sam: Facebook VCC

 

Obecnie we współpracy z wiodącą firmą z branży FMCG poszukujemy:

Konsultantów ds. obsługi infolinii (infolinia – połączenia przychodzące)

 

NASZA OFERTA:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Od stycznia 2017 roku wynagrodzenie w wysokości 11,13 zł netto/h
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 (praca zmianowa)

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • kompleksowa obsługa infolinii (połączenia przychodzące)
  • obsługa korespondencji mailowej
  • obsługa systemu komputerowego
  • budowanie relacji z Klientami i dbanie o wizerunek firmy

 

NASZE WYMAGANIA:

  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • dyspozycyjność

 

Brzmi interesująco? Prześlij CV! Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

 

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych.

Prezentacja firmy

Voice Contact Center

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
15
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Inne, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi