JAK SIĘ U NAS PRACUJE?
• Cenisz komfort? U nas pracujesz w nowoczesnych i klimatyzowanych biurach w lokalizacjach z dobrym dojazdem.
• Co robisz? Odbierasz telefony i maile od osób, które poszukują informacji na temat usług i produktów naszego klienta.
• Za każdą przepracowaną godzinę otrzymujesz wynagrodzenie.
• Co poniedziałek czeka na Ciebie słodka niespodzianka.
• Możesz skorzystać z atrakcyjnej oferty ubezpieczeń medycznych, karnetów Multisport oraz konkursów i programów motywacyjnych z fajnymi nagrodami.
• Sprawdź sam: Facebook VCC
Obecnie we współpracy z wiodącą firmą z branży FMCG poszukujemy:
Konsultantów ds. obsługi infolinii (infolinia – połączenia przychodzące)
NASZA OFERTA:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
NASZE WYMAGANIA:
Brzmi interesująco? Prześlij CV! Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych.
Voice Contact Center
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.