Opis stanowiska pracy
Voice Contact Center – lider wśród firm świadczących usługi zarządzania relacjami z klientem z wykorzystaniem wirtualnych kanałów komunikacji, w związku ze współpracą z siecią stacji paliw i sklepów – Statoil, poszukuje osób na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi infolinii Statoil
(połączenia przychodzące)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Równoległa 4a (obok stacji WKD Raków)
Twoim zadaniem będzie:
- Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta (połączenia przychodzące)
- Obsługa korespondencji mailowej oraz tradycyjnej
- Budowanie relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy
- Udzielanie informacji
Oczekujemy:
- Wysokiej kultury osobistej i dobrej dykcji
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich
- Umiejętności sprawnej obsługi komputera
- Umiejętność prowadzenia korespondencji mailowej
- dyspozycyjności
Zapewniamy:
- Atrakcyjne, stałe wynagrodzenie (w nocy oraz w niedzielę wyższa stawka)
- Projekt całodobowy, praca zmianowa
- Profesjonalne szkolenie wstępne w ramach godzin pracy
- Pomoc Liderów i Trenerów
- Przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju, a dla najlepszych szansę na awans
- Bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
- Atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe dla każdego zatrudnionego + pakiety dla osób towarzyszących, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy w każdym miesiącu, niespodzianki oraz słodkie poniedziałki dla wszystkich
Prezentacja firmy
Voice Contact Center
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/12/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting