#

Konsultant ds. obsługi infolinii medycznej

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa, Równoległa 4a, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

JAK SIĘ U NAS PRACUJE?

  • Cenisz komfort? U nas pracujesz w nowoczesnych i klimatyzowanych biurach w lokalizacjach z dobrym dojazdem.
  • Co robisz? Odbierasz telefony i maile od osób, którzy poszukują informacji na temat usług i produktów naszych klientów.
  • Za każdą przepracowaną godzinę otrzymujesz wynagrodzenie.
  • Co poniedziałek czeka na Ciebie słodka niespodzianka.
  • Możesz skorzystać z atrakcyjnej oferty ubezpieczeń medycznych, karnetów Multisport oraz konkursów i programów motywacyjnych z fajnymi nagrodami.
  • Sprawdź sam: Facebook VCC

 

Obecnie we współpracy z firmą Affidea Polska poszukujemy:

KONSULTANTÓW INFOLINII MEDYCZNEJ

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Równoległa 4a (przy stacji WKD Raków)

 

NASZA OFERTA:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Stałe wynagrodzenie plus atrakcyjne systemy motywacyjne
  • Elastyczne godziny pracy między 7.00 a 20.00

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • kompleksowa obsługa telefoniczna Pacjentów Centrum Medycznego: udzielanie informacji, rejestracja i umawianie badań
  • budowanie relacji z Pacjentami i dbanie o wizerunek firmy
  • kontakt mailowy z Pacjentami

 

NASZE WYMAGANIA:

  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)

 

Brzmi interesująco? Prześlij cv! Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

 

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych.

Prezentacja firmy

Voice Contact Center

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi