ul. Ratuszowa 1/3, 03-461 Warszawa
ogłasza nabór na stanowisko:
Konsultant ds. marketingu i organizacji eventów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Planowanie i organizacja otwartych i zamkniętych wydarzeń plenerowych,
- Planowanie i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań marketingowych i promocyjnych online oraz offline, w ramach posiadanego budżetu,
- Planowanie i realizacja kalendarza eventów oraz innych wewnętrznych i zewnętrznych aktywności promocyjnych ZOO,
- Zarządzanie projektem i zespołem w ramach projektu,
- Ujednolicenie i wdrażanie przyjętych strategii w social media,
- Redakcja tekstów promocyjnych na www, newslettery oraz wszelkie materiały drukowane,
- Wsparcie komunikacji zewnętrznej, w tym kontakty z dziennikarzami,
- Wsparcie istniejących i implementowanie nowych działań na rzecz szerzenia świadomości o roli ogrodów zoologicznych,
- Wsparcie działań sprzedażowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w budynku administracyjnym Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie oraz poza nim. Brak możliwości poruszania się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane z obsługą komputera, przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku oraz rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 4 lata
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność sprawnej obsługi komputera
- Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) w przypadku spełnienia przesłanek z art. 11 ust. 2 i 3 niniejszej ustawy)
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Pożądane kompetencje: zdolność planowania i motywowania, właściwa organizacja pracy własnej jak i zespołu, sumienność, myślenie analityczne, zorientowanie na osiąganie celów, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie: marketing i zarządzanie (lub pokrewne) lub dziennikarstwo i komunikacja społeczna (lub pokrewne) lub biologia (lub pokrewne)
- Min.4 letnie doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych i promocyjnych,
- Mile widziane doświadczenie z obszaru Public Relations,
- Doskonała znajomość roli i misji ZOO oraz pomysły na ich promocję,
- Umiejętność definiowania grup docelowych i ich potrzeb,
- Myślenie „pro klienckie”,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Mile widziane doświadczenie we współpracy z instytucjami publicznymi,
- Znajomość obsługi nowych mediów,
- Biegła obsługa komputera i Internetu,
- Mile widziana znajomość programów graficznych,
- Mile widziane zainteresowania takie jak: zoologia, podróże, fotografia, pedagogika.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.