Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Konsultant ds. Kontaktu z Klientem
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Dla naszego klienta, międzynarodowej, renomowanej firmy z branży finansowej, poszukujemy osoby na stanowisko Konsultanta ds. Kontaktu z Klientem. Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta, prowadzeniem rozmów wychodzących i przychodzących oraz budowaniem pozytywnego wizerunku firmy.
Nasz Klient zapewnia:
Atraktcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym
Bogaty pakiet socjalny
Szkolenia podnoszące kwalifikacje
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Elastyczne godziny pracy
U kandydatów zwracamy uwagę na:
Doświadczenie w Obsłudze Klienta (ok. 6 miesięcy)
Umiejętność analizy i weryfikacji zgłaszanych problemów
Dobrą organizację pracy
Zaangażowanie i pozytywne nastawienie
Komunikatywną znajomość języka angielskiego
Konsultant ds. Kontaktu z Klientem
Miejsce pracy / Location Warszawa
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?