Opis stanowiska pracy
Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za:
- wystawianie faktur sprzedaży oraz zakupu,
- sporządzanie dokumentów dostawy dla klientów,
- sporządzanie rejestrów oraz raportów z kasy fiskalnej,
- przygotowywanie deklaracji na potrzeby Urzędu Skarbowego oraz Celnego,
- archiwizowanie faktur oraz dokumentów dostawy,
- kontrolowanie wywiązywania się kontrahentów z ustalonych terminów zapłaty należności,
- wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatności oraz motywowanie klientów do ich spłaty,
- przygotowywanie i wysyłkę wezwań do zapłaty,
- dbałość o porządek w dokumentacji oraz prawidłowy jej obieg,
- aktualizowanie danych oraz informacji o klientach w systemie,
- ścisłą współpracę z Działem Handlowym, Działem Spedycji oraz Księgowością w celu efektywnej realizacji wyżej wymienionych zadań.
Dołącz do nas jeśli:
- posiadasz doświadczenie w obszarze fakturowania,
- biegle obsługujesz komputer (pakiet MS Office, OpenOffice, e-mail, Internet),
- mile widziane będzie Twoje doświadczenie w prowadzeniu miękkiej windykacji,
- Twoim atutem będzie również znajomość programu magazynowo-handlowego WF-Mag,
- wykazujesz się dużą starannością w wykonywanych obowiązkach,
- jesteś dokładny, skrupulatny i zorientowany na szczegóły,
- potrafisz współpracować w zespole.
Dlaczego warto u nas pracować?
- umowa o pracę jest u nas w standardzie,
- pracować będziesz stacjonarnie, od poniedziałku do piątku, w godz. 07:00-15:00,
- gwarantujemy pakiet benefitów nie tylko dla Ciebie, ale również dla Twojej rodziny (m. in. karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, bony na święta, wyjazdy integracyjne),
- zapewniamy pełne przeszkolenie oraz wsparcie doświadczonego zespołu w pierwszym okresie po zatrudnieniu.
Wymagania
KARENA S.A. - działamy od 1992 roku w kilku obszarach. Oferujemy m in. usługi spedycyjne na terenie kraju i w Europie ze szczególną dbałością o wysoki standard bezpieczeństwa przewożonych ładunków. Wachlarz naszych usług uzupełnia handel ekologicznymi paliwami stałymi. Prowadzimy również placówkę partnerską Alior Banku.
Obecnie reorganizujemy pracę naszego Biura Zarządu, w związku z czym poszukujemy pracownika na stanowisko:
Prezentacja firmy
KARENA S.A. - nasza siedziba mieści się w Siemianowicach Śląskich...
KARENA S.A. - nasza siedziba mieści się w Siemianowicach Śląskich i działamy w kilku obszarach.
Jedną z naszych działalności są usługi w zakresie handlu ekologicznymi paliwami stałymi (ekogroszek, ekomiał). Docieramy do klientów na terenie całej Polski. Wachlarz naszych usług uzupełnia spedycja o zasięgu ogólnokrajowym i międzynarodowym. Prowadzimy również placówkę partnerską Alior Banku.
Od innych firm odróżnia nas to, że mamy świadomość, że to właśnie w ludziach tkwi tajemnica sukcesu firmy. Dlatego też zatrudniamy ludzi pełnych pasji, którzy dzielą firmowe wartości, a każdy z pracowników jest ważną częścią naszego niezwykłego zespołu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/05/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Analityka