Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Konsultant ds. Administracji
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:
- telefoniczny kontakt ze zleceniobiorcami,
- kontrola dokumentów odesłanych przez zleceniobiorców,
- pomoc w pracach administracyjno–biurowych (kompletowanie dokumentacji, porządkowanie, skanowanie i archiwizacja akt, tworzenie korespondencji);
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- czynne prawo jazdy mile widziane
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy:
- naszym kandydatom gwarantujemy bardzo dobre warunki pracy,
- dzięki szybkiemu rozwojowi naszej organizacji najlepszym pracownikom możemy zapewnić długofalowy rozwój zawodowy i stałą współpracę,
- jeśli jesteś osobą samodzielną, lubiącą kontakt z ludźmi oraz szukasz pracy w branży HR - ta oferta jest dla Ciebie!
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.