1. Opracowywanie Biznes Planów, Studium Wykonalności oraz wszelkiej dokumentacji
towarzyszącej przy tworzeniu wniosków o dofinansowanie.
2. Sporządzanie planu strategicznego w oparciu o plan: marketingowy, sprzedaży,
techniczny i organizacyjny.
3. Ocena problemów oraz potrzeb wynikających z zakresu pozyskiwania funduszy.
4. Przygotowywanie dokumentacji uzupełniającej, wyjaśniającej oraz odwoływanie się
od niesłusznych decyzji ocen wniosków.
1. Znajomość zagadnień z zakresu funduszy europejskich.
2. Umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook, Skype.
3. Umiejętność wyszukiwania oraz gromadzenia danych z różnych źródeł (Internet,
GUS, dokumenty źródłowe, ustawy, rozporządzenia).
4. Umiejętność analitycznego myślenia.
5. Identyfikowanie możliwości rozwojowych rynku.
6. Umiejętność generowania rozwiązań.
7. Umiejętność budowania relacji z klientami.
8. Umiejętność redagowania pism.
9. Samodzielność i dobra organizacja pracy.
KOOPERATOR jest firmą konsultingową zajmującą się doradztwem w zakresie ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.