• współuczestniczenie w złożonych projektach transformacyjnych
i konsultingowo-technologicznych z obszaru doświadczenie klienta,
• przekładanie wymagań biznesowych i technologicznych na koncepcje poprawy obsługi i doświadczeń klienta,
• wizualizacja i komunikacja koncepcji oraz przedstawiania pomysłów,
• praca z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym,
• przygotowywanie, prowadzenie/współuczestnictwo w warsztatach z klientami,
• projektowanie narzędzi do badania i analizowania CX,
• tworzenie rozwiązań optymalizujących CX,
• odpowiedzialność za maksymalizację mierzalnej wartości rozwiązań biznesowych.
Dlaczego warto:
• będziesz współtworzył innowacyjne procesy i interfejsy cyfrowe dla największych firm polskich i światowych,
• będziesz częścią koleżeńskiego, dynamicznego zespołu, który chętnie dzieli się wiedzą,
• Twoja praca będzie kreatywna i da Ci szerokie możliwości rozwoju,
• otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie pakietu sportowego oraz nauki języków obcych.
• min. trzyletnie doświadczenie na stanowisku Service Designer, UX Designer lub Konsultant CX,
• posiadanie przekrojowej wiedzy odnośnie CX, projektowania i badań,
• zdolności analityczne, w tym umiejętność wyciągania wniosków z badań, danych i opinii,
• empatia dla użytkowników oraz trafna analiza ich potrzeb,
• umiejętność doboru i użycia narzędzi Design Thinking na różnych etapach procesu projektowania usługi,
• znajomości narzędzi do projektowania,
• dobre umiejętności komunikacyjne, słuchania, przekazywania wiedzy, przekonywania do swoich racji,
• doświadczenie w kreowaniu klientocentrycznych rozwiązań w biznesie,
• biegła znajomości j. angielskiego.
Hycom tworzy dla swoich klientów najbardziej nowoczesne i złożone... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.