Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A.
Najlepsze Contact Center w Polsce
Posiadamy Statuetki Telemarketera Roku 2017 w trzech Kategoriach:
Obsługa Klienta, HelpDesk, Inne Projekty!
Najlepsze Contact Center w Polsce
Posiadamy Statuetki Telemarketera Roku 2017 w trzech Kategoriach:
Obsługa Klienta, HelpDesk, Inne Projekty!
Konsultant Contact Center Banku Pekao S.A.
Miejsce pracy: ŁódźNr Ref.: Infopracapl/Łódź/2015
Zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa Klientów Banku Pekao S.A.
- sprzedaż przez telefon produktów i usług Banku Pekao S.A.
- dbanie o pozytywny wizerunek Firmy
Wymagania stawiane wobec Kandydatów / Kandydatek:
- dyspozycyjność
- znajomość obsługi komputera
- elokwencja, dobra dykcja i miły głos
- komunikatywność
- umiejętności sprzedażowe
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie, zawsze terminową wypłatę, a za dobre wyniki dodatkowe premie
- pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które płacimy)
- możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i rozwój kompetencji podczas zadań realizowanych dla wiodącego Banku na polskim rynku
- elastyczne godziny pracy, które łatwo można pogodzić ze studiami czy realizacją własnych pasji
- możliwość uczestniczenia w programach rozwojowych
Centrum Bankowości Bezpośredniej (CBB sp. z o.o.) - jedna z największych firm z branży Contact Center w Polsce poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Zobacz jak pracujemy i dołącz do nas na FB: www.facebook.com/cbbcontactcenter
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie swojego CV poprzez przycisk Aplikuj
znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie swojego CV poprzez przycisk Aplikuj
znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.