Ogólnopolska firma współpracująca z wieloma instytucjami finansowymi poszukuje osób chętnych do pracy na stanowisku: Konsultant Call Centre
Pracownik będzie odpowiedzialny za:
- telefoniczną i mailową obsługę Klientów zgodnie ze standardami firmy,
- aktywne, telefoniczne pozyskiwanie nowych Klientów,
- aktualizację posiadanych baz danych,
- analizę rynku,
- umawianie spotkań dla zespołu mobilnych doradców Klienta,
- bezpośrednią obsługę Klientów w oddziale Firmy.
Od idealnego kandydata oczekujemy:
- wysokiej motywacji do pracy,
- wykształcenia minimum średniego,
- znajomości zagadnień z zakresu finansów i inwestycji,
- poprawnego posługiwania się językiem polskim,
- znajomością obsługi komputera i pakietu MS Office
- rozwiniętych zdolności interpersonalnych.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- pracę w miłej atmosferze od poniedziałku do piątku,
- pełny pakiet szkoleń przygotowujący do pracy konsultanta,
- wsparcie kierownika ds. call center
- pracę w wymiarze całego lub pół etatu.
CV wraz ze zdjęciem prosimy przysyłać wraz z klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
General Credit tworzą ludzie doświadczeni oraz pełni pasji …<br/>... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.