Opis stanowiska pracy
Jeżeli chcesz pracować dla jednego z największych dostawców energii elektrycznej w kraju - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Poszukujemy do Naszej jednostki w Gliwicach kandydatów na stanowisko:
KONSULTANT CALL CENTER
Miejsce pracy - Gliwice (ścisłe centrum)
Zadania:
• obsługa połączeń przychodzących/wychodzących,
• dbanie o pozytywne relacje z Klientami.
Wymagania
Oczekiwania:
• łatwe nawiązywanie kontaktu z osobami o różnych profilach osobowościowych;
• umiejętność pokonywania obiekcji w sposób odpowiedni do profilu Klienta;
• umiejętność oceny reakcji Klienta na prowadzoną rozmowę;
• umiejętność wyciągania wniosków z prowadzonych rozmów;
• biegła znajomość pakietu MS Office.
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych part...
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Specjalizujemy się w obsłudze klientów. Zapewniamy także realizację projektów sprzedażowych, marketingowych, prowadzimy badania opinii publicznej, windykację należności. Usługi realizujemy poprzez kontakt telefoniczny, sms, e-mail i Internet
Przykładamy niezwykła wagę do jakości świadczonych usług i dbamy o dobór właściwych konsultantów. Zanim zostaną zatrudnieni przechodzą kilkuetapowy proces rekrutacji i szkoleń. Dzięki temu są rzeczowi, grzeczni, dyskretni, profesjonalni, dysponują wiedzą marketingową i handlową. Żadne nowinki elektroniczne nie są im obce i obsługują sprawnie wszystkie potrzebne programy komputerowe.
Dysponujemy najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi w postaci specjalistycznego systemu teleinformatycznego opartego całkowicie na technologii IP. Mamy bezpośrednie łącza światłowodowe do sieci operatorów telekomunikacyjnych.
Mamy doświadczenie w realizacji ambitnych projektów na rynku polskim. Dzięki niemu możemy zapewnić kompleksową obsługę także Twoich klientów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 4
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 2 000PLN - 2 500PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing