TWOJE ZADANIA:
- umawianie klientów na konsultacje, badania diagnostyczne, itp.
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących organizacji wizyty domowej oraz hospitalizacji,
- weryfikowanie uprawnień ubezpieczonych,
- informowanie o zakresie usług medycznych,
- przyjmowanie zapytań Klientów i przekazywanie do odpowiednich komórek,
- przeprowadzanie ankiet satysfakcji,
- przyjmowanie zgłoszeń Assistance- przyjmowanie i rejestracja reklamacji
OFERUJEMY:
- UMOWĘ ZLECENIE
- ścieżkę kariery - rozwój zawodowy, podnoszenie kwalifikacji oraz awans,
- opiekę medyczną,
- szkolenia zawodowe,
- wyjątkowe, firmowe imprezy integracyjne,
- dobrą lokalizację tuż przy stacji metra „Rondo Daszyńskiego”,
- owocowe piątki
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych (CV wraz z listem motywacyjnym) w związku z procesem rekrutacji pracowników. Zgoda obejmuje zarówno obecne jak i przyszłe procesy rekrutacyjne”.
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Dane kandydatów będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 poz. 1182 ze zm.), wyłącznie w celach związanych z prowadzeniem procesu rekrutacyjnego. Podanie danych jest dobrowolne. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
- doświadczenie w obszarze obsługi Klienta w Call Center/ recepcji,
- znajomość MS Office,
- samodzielność i dobra organizacja,
- znajomość języka angielskiego i umiejętność pracy w zespole,
- wykształcenie związane z kierunkami medycznymi (mile widziane ale niekonieczne)
Grupa SIGNAL IDUNA powstała w Niemczech z połączenia SIGNAL w Dor... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.