#

Konsultant Call Center w Biurze Ubezpieczeń Zdrowotnych.

Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

TWOJE ZADANIA:

- umawianie klientów na konsultacje, badania diagnostyczne, itp.
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących organizacji wizyty domowej oraz hospitalizacji,
- weryfikowanie uprawnień ubezpieczonych,
- informowanie o zakresie usług medycznych,
- przyjmowanie zapytań Klientów i przekazywanie do odpowiednich komórek,
- przeprowadzanie ankiet satysfakcji,
- przyjmowanie zgłoszeń Assistance- przyjmowanie i rejestracja reklamacji

OFERUJEMY:

- UMOWĘ ZLECENIE
- ścieżkę kariery - rozwój zawodowy, podnoszenie kwalifikacji oraz awans,
- opiekę medyczną,
- szkolenia zawodowe,
- wyjątkowe, firmowe imprezy integracyjne,
- dobrą lokalizację tuż przy stacji metra „Rondo Daszyńskiego”,
- owocowe piątki

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych (CV wraz z listem motywacyjnym) w związku z procesem rekrutacji pracowników. Zgoda obejmuje zarówno obecne jak i przyszłe procesy rekrutacyjne”.

Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Dane kandydatów będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 poz. 1182 ze zm.), wyłącznie w celach związanych z prowadzeniem procesu rekrutacyjnego. Podanie danych jest dobrowolne. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Wymagania

- doświadczenie w obszarze obsługi Klienta w Call Center/ recepcji,
- znajomość MS Office,
- samodzielność i dobra organizacja,
- znajomość języka angielskiego i umiejętność pracy w zespole,
- wykształcenie związane z kierunkami medycznymi (mile widziane ale niekonieczne)

Prezentacja firmy

Grupa SIGNAL IDUNA powstała w Niemczech z połączenia SIGNAL w Dor... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
2 400PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
TAK
Branża / kategoria:
Praca Ubezpieczenia, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi