Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
● telefoniczne i/lub mailowe umawianie spotkań w salonie samochodowym lub serwisie,
● prowadzenie doraźnych telefonicznych kampanii sprzedażowych,
● telefoniczną weryfikację i aktualizację baz danych,
● telefoniczne i/lub mailowe informowanie Klientów o kampaniach promocyjnych,
● telefoniczną i/lub mailową obsługę Klienta,
● udzielanie wsparcia technicznego za pośrednictwem telefonu bądź poczty elektronicznej,
● współpracę z innymi działami organizacji w celu optymalizacji procesów sprzedażowych i serwisowych.
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
● doświadczenia w zakresie pracy w strukturach telemarketingu (sprzedaż i pozyskiwanie klienta) oraz w obsłudze klienta; mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług,
● chęci i gotowości do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania Klienta,
● determinacji w działaniu,
● ponadprzeciętnej inicjatywy i samodzielności w działaniu,
● bardzo wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
● gotowości do podjęcia pracy wielozadaniowej,
● umiejętności rozwiązywania problemów,
● znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
● atrakcyjne wynagrodznie,
● umowę o pracę po okresie próbnym,
● udział w innowacyjnym projekcie,
● możliwość rozwoju zawodowego.
● pracę w stabilnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
Prezentacja firmy
Firma Marimex Sp. z o.o. Sp. Kom. od 15-tu lat związana jest z Oplem i n...
Firma Marimex Sp. z o.o. Sp. Kom. od 15-tu lat związana jest z Oplem i na przestrzeni tych lat solidnie zapracowała na miano placówki, na której można polegać.
Głównym atutem przedsiębiorstwa jest jego wszechstronna kompleksowość. Dla pobudzenia popytu oferujemy swoje usługi przez 6 dni w tygodniu, łatwy dostęp do kredytu, leasingu i ubezpieczeń, a w rozliczeniu przyjmujemy samochody używane płacąc gotówką od ręki. Profesjonalne serwisy z przeszkolonym personelem, wyposażonymi w najnowocześniejsze narzędzia i urządzenia diagnostyczne wiodących firm. Oferujemy krótkie terminy napraw oraz rabaty dla stałych klientów.
Poziomem swej pracy, zaangażowaniem - gwarantujemy zadowolenie nawet najbardziej wymagającym klientom, których w swojej bazie danych posiadamy już około 50 tysięcy.
Wysoki poziom usług obowiązuje we wszystkich trzech oddziałach Marimexu: w Krakowie, Myślenicach oraz Nowym Targu.
Dlatego też firma wywalczyła miano Serwisu Roku, Dealera Roku oraz PO RAZ PIĄTY z rzędu spośród 100 dealerów zajęła miejsce na podium awansując do elitarnego grona Dealer Honour Club - nagrody przyznawanej przez GM Poland nie tylko za wyniki w sprzedaży samochodów ale także za wysoki poziom obsługi klienta. Jest to wyjątkowe osiągnięcie nie tylko w naszym kraju, ale też w skali całej europejskiej sieci handlowej Opla.
Ponadto firma ma szczęśliwą rękę do konkursów przeprowadzanych przez Opla. W latach ubiegłych klienci Marimexu wylosowali 3 Astry Classic i Agilę, w jednej akcji promocyjnej aż dwóch klientów Marimexu wylosowało nagrody - Opel Corsa i Astra II.
Powodem do dumy jest również fakt, iż firma Marimex Sp. z o.o. Sp. Kom. zajęła I miejsce w sprzedaży kredytów ratalnych , otrzymała statuetkę za największą sprzedaż samochodów w regionie południowo-wschodnim oraz została wyróżniona za największą sprzedaż w Polsce pakietów ubezpieczeniowych PZU.
Oczywiście Marimex Sp. z o.o. Sp. Kom. nie zamierza na tym poprzestać. Planuje dalszy rozwój i przymierza się do zajęcia znaczącej pozycji w naszym regionie.
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług 6 dni w tygodniu, w przeświadczeniu, że będziecie Państwo zadowoleni.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/05/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 10
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi