Czy chcesz pracować z najlepszymi? Czy satysfakcjonuje Cię rozwiązywanie problemów i poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie obsługi Klienta? Dołącz do naszego młodego, energicznego i pełnego zapału zespołu, który tworzy nasz Dział e-Commerce! Jesteśmy wiodącą marką na rynku książki w Polsce i obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant Biura Obsługi Klienta
Jeśli do nas dołączysz będziesz odpowiedzialna/y za:
• Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta,
• Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów w toku realizowanych usług,
• Zapewnienie norm jakościowych, terminowych i ilościowych wykonywanych zadań w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe oraz oczekiwania Klientów indywidualnych,,
• Posprzedażową obsługę zamówień, w tym obsługę i modyfikację zamówień, dokonywanie należnych Klientom zwrotów całościowych i częściowych i fakturowanie.
Aplikuj do nas, jeśli:
• Posiadasz doświadczenie w firmach z branży call center lub w obsłudze klienta (nie jest to warunek konieczny),
• Masz min. średnie wykształcenie,
• Możesz pochwalić się nienaganną dykcją i stylistyką języka polskiego oraz wysoką kulturą osobistą,
• Jesteś osobą kreatywną, zaangażowaną i samodzielną,
• Dobrze znasz Pakiet MS Office (w szczególności Excel, Word),
• Doskonale organizujesz pracę własną, umiesz pracować pod presją czasu i wykazujesz się inicjatywą,• Mile widziani studenci.
Możesz być pewna/y, że otrzymasz od nas:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Możliwości rozwoju,
• Pracę w przyjaznej atmosferze.