• telefoniczne prowadzenie rozmów z kandydatami oraz pracodawcami
• udzielanie informacji o portalu rekrutacyjnym oraz bieżące rozwiązywanie spraw
zgłaszanych przez kandydatów oraz pracodawców
• wprowadzenie profili kandydatów do portalu rekrutacyjnego (uzupełnianie
niekompletnych profili),
• odpowiadanie na zapytania kandydata i pracodawcy w formie email,
• wsparcie osób pracujących w zespole
• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
• zaangażowania w realizację założonych celów i zadań
• orzeczenie o niepełnosprawności warunek konieczny
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta indywidualnego i biznesowego
• znajomość obsługi komputera i pakietu office w stopniu bardzo dobrym
• komunikatywność i umiejętność pracy w grupie
• odporność na stres i koncentracja na zadaniu
• odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań
• wysoka kultura osobista
• mile widziane doświadczenie w pracy w dziale HR
Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• pracę od poniedziałku do piątku w godz: 08:00 -16:00
• planowane rozpoczęcie pracy od 1 czerwca 2018 r
• udział w innowacyjnym projekcie o ogólnopolskim zasięgu
• wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
• pracę w przyjaznej atmosferze
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych - powstała jako dobro... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.