która operuje na międzynarodowym rynku pracy.
Łączymy polskich pracowników z pracodawcami z całej Europy, którzy prowadzą działalność w różnych branżach. Należymy do Polskiego HR S.A., który funkcjonuje na międzynarodowym rynku HR od 1999 r. HR International Sp. z o.o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 19302.
Kierownik zmiany w restauracji
Miejsce zatrudnienia: KrakówZakres obowiązków:
-przygotowywanie restauracji do obsługi gości
-czynna praca jako kelner
-obsługa eventów firmowych
-rozliczanie finansowe zmiany
-rekrutacja pracowników
-szkolenie pracowników
-delegowanie zadań pracownikom
Wymagania:
-minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kelnerskim oraz minimum rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym niższego szczebla
-znajomość języka angielskiego
-wysoka kultura osobista
-punktualność, zaangażowanie, życzliwość
-dyspozycyjność
Oferujemy:
-stałą podstawę godzinową
-pracę w młodym zespole, który wzajemnie się wspiera
-możliwość rozwoju w branży gastronomicznej.