#

Kierownik Zespołu User Experience

Centralny Ośrodek Informatyki

Warszawa, mazowieckie

Centralny Ośrodek Informatyki
Nie jesteśmy typową instytucją państwową. Działamy skutecznie, jak najlepsze firmy komercyjne. Naszym celem jest tworzenie Państwa przyjaznego ludziom w oparciu o nowe technologie. Nasz zespół to programiści z doświadczeniem i sukcesami w firmach prywatnych.
Nasze rozwiązania zmienią na lepsze usługi pełnione przez Państwo na rzecz każdego Polaka.

0110001101111010011001010111001001110111011011110110111001100001001000000110101101101111011100110111101001110101011011000110000100100000

Kierownik Zespołu User Experience

Miejsce pracy: Warszawa

0110001101111010011001010111001001110111011011110110111001100001001000000110101101101111011100110111101001110101011011000110000100100000

Jako kierownik zespołu user experience, będziesz odpowiedzialny za:

  • Zarządzanie i organizację pracy zespołu projektantów UI, UX, SEO i badań;
  • Kreowanie i rozwijanie usług , w tym e-usług w oparciu o systemy informatyczne i rejestry państwowe;
  • Określanie, rozwijanie, doskonalenie użyteczności tworzonych i rozwijanych systemów oraz programów informatycznych, serwisów i usług;
  • Opracowywanie założeń projektów dotyczących tworzenia nowych usług oraz optymalizacji obecnych;
  • Nadzór nad pracą zespołów oraz architektury w procesie tworzenia interfejsów aplikacji oraz stron internetowych;
  • Koordynację prowadzonych badań z użytkownikami oraz analizę wskaźników użyteczności aplikacji i serwisów internetowych.

0110001101111010011001010111001001110111011011110110111001100001001000000110101101101111011100110111101001110101011011000110000100100000

Idealny kandydat posiada:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Twórcze, ale i terminowe podejście do realizowanych projektów;
  • Doświadczenie w zarządzaniu i organizacji pracy zespołu projektantów UI, UX, SEO i badań;
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów, w których istotnym elementem jest etap projektowania UX dla oprogramowania;
  • Dobrą znajomość ,,Design Thinking” oraz terminologii UX;
  • Wiedzę i doświadczenie w zakresie prowadzenia testów użyteczności z użytkownikami;
  • Pasję do zdobywania wiedzy z zakresu pionierskich rozwiązań UX oraz trendów w projektowaniu UX;
  • Bardzo dobrą znajomość metod badawczych zarówno jakościowych jak i ilościowych
  • Umiejętność prezentowania wyników prac;
  • Umiejętność motywowania i współpracy zarówno z klientami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi;
  • Wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w dynamicznym, zmieniającym się w szybkim tempie środowisku.

W zamian za zaangażowanie i efekty oferujemy:

  • Długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • Młody i otwarty zespół ludzi tworzący przyjazną atmosferę pracy;
  • Udział w szkoleniach i konferencjach umożliwiających rozwój własnych kompetencji;
  • Nowoczesne biuro, dobry sprzęt, rynkowe wynagrodzenie;
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, wczasy pod gruszą.

0110001101111010011001010111001001110111011011110110111001100001001000000110101101101111011100110111101001110101011011000110000100100000

Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:

0110001101111010011001010111001001110111011011110110111001100001001000000110101101101111011100110111101001110101011011000110000100100000

Centralny Ośrodek Informatyki
Centralny Ośrodek Informatyki
Trinity Park II, ul. Suwak 3
02-676 Warszawa
tel.: 22 250 28 83, 250 29 98
fax.: 22 250 29 87
e-mail: rekrutacja@coi.gov.pl
www.coi.gov.pl

0110001101111010011001010111001001110111011011110110111001100001001000000110101101101111011100110111101001110101011011000110000100100000

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi