#

Kierownik Zespołu Call Center m/k (j. niemiecki)

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Kierownik Zespołu Call Center m/k (j. niemiecki)

Miejsce pracy: Warszawa

Wykształcenie średnie. Doświadczenie: mile widziane w sprzedaży, doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center/contact center. Znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym. Obowiązki: Zarządzanie telefonicznym zespołem sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim. Prowadzenie coachingów i szkoleń z pracownikami, monitorowanie wyników pracy podległego zespołu. Współpraca z działem szkoleń przy wdrożeniu nowych współpracowników, Realizacja KPI. Wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i obsługowych. Kontrola i raportowanie pracy działu. Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu. Pracodawca oferuje: Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu. System benefitów. Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy. Kontakt z pracodawcą CV na adres e-mail z dopiskiem Nr ref.: KCC/N/2016.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi