Kierownik Wsparcia Technicznego
Olsztyn Kierownik Wsparcia Technicznego
Olsztyn
NR REF.: 1058374
Dla naszego Klienta, innowacyjnej firmy z Olsztyna, producenta nowoczesnych rozwiązań w obszarze druku 3D, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Wsparcia Technicznego.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiadać za: nadzór nad przebiegiem realizacji reklamacji składanych przez klientów z całej Europy, planowanie i kontrolę pracy podległych pracowników, nadzór nad jakością i terminowością realizowanych zleceń, optymalizację pracy działu oraz bieżącą współpracę z działem zakupów, sprzedaży i magazynem.
Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego technicznego (preferowana mechanika, mechatronika, itp.), doświadczenia w pracy na stanowisku kierownika serwisu lub wsparcia technicznego, umiejętności planowania pracy działu w odniesieniu do natężenia oraz rodzaju zgłoszeń reklamacyjnych w poszczególnych okresach sprzedażowych, znajomości budowy maszyn i podzespołów oraz technologii i innych rozwiązań wykorzystywanych w procesie prototypowania - maszyny CNC, oprogramowanie CAD, druk 3D, itd.
Osoba, której szukamy jest człowiekiem pracującym w sposób zorganizowany, w oparciu o cele, dobrze toleruje presję czasu i jest zdolna samodzielnie podejmować decyzje.
W przypadku zainteresowania ofertą, proszę aplikować za pomocą przycisku Aplikuj.
Olsztyn
NR REF.: 1058374
Dla naszego Klienta, innowacyjnej firmy z Olsztyna, producenta nowoczesnych rozwiązań w obszarze druku 3D, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Wsparcia Technicznego.
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiadać za: nadzór nad przebiegiem realizacji reklamacji składanych przez klientów z całej Europy, planowanie i kontrolę pracy podległych pracowników, nadzór nad jakością i terminowością realizowanych zleceń, optymalizację pracy działu oraz bieżącą współpracę z działem zakupów, sprzedaży i magazynem.
Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego technicznego (preferowana mechanika, mechatronika, itp.), doświadczenia w pracy na stanowisku kierownika serwisu lub wsparcia technicznego, umiejętności planowania pracy działu w odniesieniu do natężenia oraz rodzaju zgłoszeń reklamacyjnych w poszczególnych okresach sprzedażowych, znajomości budowy maszyn i podzespołów oraz technologii i innych rozwiązań wykorzystywanych w procesie prototypowania - maszyny CNC, oprogramowanie CAD, druk 3D, itd.
Osoba, której szukamy jest człowiekiem pracującym w sposób zorganizowany, w oparciu o cele, dobrze toleruje presję czasu i jest zdolna samodzielnie podejmować decyzje.
W przypadku zainteresowania ofertą, proszę aplikować za pomocą przycisku Aplikuj.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.