Zadania:
Kierowanie zespołem ds. obsługi Klienta
Podnoszenie standardów obsługi z z wykorzystaniem wewnętrznych systemów informatycznych
Optymalizacja procesów
Tworzenie procedur obsługi i rozpatrywania reklamacji
Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
Analiza i rozliczanie wyników
Diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników
Pracę w młodym zespole
Przyjazną atmosferę
Prosimy o dołączenie do CV poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).”
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Umiejętność zarządzania zespołem
Komunikatywność, nienaganna dykcja
Wysoka kultura osobista
Bardzo dobra znajomość MS Office
Na chwilę obecną jesteśmy jednym z największych Antykwariatów int... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.