Kierownik Strefy
Białystok Kierownik Strefy
Białystok
NR REF.: 1081719
Nowoczesna instytucja z branży finansowej, oferująca szeroki wachlarz usług i produktów bankowych poszukuje obecnie osoby na stanowisko Kierownika Strefy. Firma bazuje na najlepszych praktykach bankowych i umożliwia zdobycie unikalnego doświadczenia w dynamicznym i profesjonalnym zespole.
Osoba na stanowisku Kierownika Strefy będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie i współpracę z autoryzowanymi dealerami samochodowymi w zakresie zapewnienia jak najwyższego poziomu jakości obsługi sprzedaży kredytów samochodowych. Do obowiązków kandydata/kandydatki będzie również należało negocjowanie umowy z dealerami oraz udzielanie wsparcia merytorycznego dla przedstawicieli Dealera w zakresie sprzedaży wspomnianych produktów/usług. Jest to bardzo autonomiczne stanowisko pozwalające na elastyczność pracy.
Firma poszukuje kandydata posiadającego kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą produktów/usług finansowych i ubezpieczeniowych oraz bardzo dobrą znajomość lokalnego rynku dealerskiego. Odpowiedni kandydat powinien mieć bardzo dobre umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji oraz dużą samodyscyplinę.
Jeśli posiadasz wymaganą wiedzę i doświadczenie, zaaplikuj na stronie. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Białystok
NR REF.: 1081719
Nowoczesna instytucja z branży finansowej, oferująca szeroki wachlarz usług i produktów bankowych poszukuje obecnie osoby na stanowisko Kierownika Strefy. Firma bazuje na najlepszych praktykach bankowych i umożliwia zdobycie unikalnego doświadczenia w dynamicznym i profesjonalnym zespole.
Osoba na stanowisku Kierownika Strefy będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie i współpracę z autoryzowanymi dealerami samochodowymi w zakresie zapewnienia jak najwyższego poziomu jakości obsługi sprzedaży kredytów samochodowych. Do obowiązków kandydata/kandydatki będzie również należało negocjowanie umowy z dealerami oraz udzielanie wsparcia merytorycznego dla przedstawicieli Dealera w zakresie sprzedaży wspomnianych produktów/usług. Jest to bardzo autonomiczne stanowisko pozwalające na elastyczność pracy.
Firma poszukuje kandydata posiadającego kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą produktów/usług finansowych i ubezpieczeniowych oraz bardzo dobrą znajomość lokalnego rynku dealerskiego. Odpowiedni kandydat powinien mieć bardzo dobre umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji oraz dużą samodyscyplinę.
Jeśli posiadasz wymaganą wiedzę i doświadczenie, zaaplikuj na stronie. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.