Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Kierownik Sprzedaży - woj. małopolskie
Miejsce pracy: KrakówOBOWIAZKI
Nasz Klient jest wiodącym dostawcą rozwiązań dla biznesu, związanych, m.in z systemami CRM , archiwizacją dokumentów oraz sprzedażą sprzętu wielofunkcyjnego dla firm.
Stanowisko: Regionalny Kierownik Sprzedaży
Poszukujemy osoby, która zarządzałaby pracą podległego zespołu i raportowałaby do Dyrektora Sprzedaży. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za region małopolski, raportowanie i zarządzanie pracą handlowców(działających w sektorze B2B) monitorowanie ich wyników sprzedaży oraz codzienne wsparcie handlowców w ich zadaniach, uczestnictwo w negocjacjach handlowych. Kierownik jest odpowiedzialny także za budowanie i realizowanie strategii firmy oraz współpracę z kluczowymi Klientami w regionie.
WYMAGANIA
KORZYŚCI
Numer referencyjny: 6-13-42500/IP
Nasz Klient jest wiodącym dostawcą rozwiązań dla biznesu, związanych, m.in z systemami CRM , archiwizacją dokumentów oraz sprzedażą sprzętu wielofunkcyjnego dla firm.
Stanowisko: Regionalny Kierownik Sprzedaży
Poszukujemy osoby, która zarządzałaby pracą podległego zespołu i raportowałaby do Dyrektora Sprzedaży. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za region małopolski, raportowanie i zarządzanie pracą handlowców(działających w sektorze B2B) monitorowanie ich wyników sprzedaży oraz codzienne wsparcie handlowców w ich zadaniach, uczestnictwo w negocjacjach handlowych. Kierownik jest odpowiedzialny także za budowanie i realizowanie strategii firmy oraz współpracę z kluczowymi Klientami w regionie.
WYMAGANIA
- około 3-4 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem Handlowców/ Przedstawicieli Handlowych w branży technicznej/ IT
- wykształcenie wyższe, preferowane z obszaru ekonomicznego lub informatycznego
- umiejętność zarządzania zespołem- sprzedaż bezpośrednia B2B
- umiejętność prowadzenia zaawansowanych negocjacji handlowych
- umiejętność rozwiązywania trudności w codziennej pracy zespołu
- nastawianie na wyniki i rezultaty
- bardzo dobra znajomość pakiety MS Office oraz doświadczenie w pracy z systemami ERP i CRM
KORZYŚCI
- dwuskładnikowe wynagrodzenie: podstawa + premie kwartalne
- benefity korporacyjne: prywatna opieka rodziny (także dla członków rodziny), dofinansowanie do karty sportowej
- narzędzia pracy- telefon, laptop, samochód (także do użytku prywatnego)
- możliwość uczestnictwa w profesjonalnych szkoleniach produktowych oraz szkoleniach umiejętności miękkich
- możliwość rozwoju w strukturze firmy
Numer referencyjny: 6-13-42500/IP
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.