Smart-HR
SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – firmy handlowej z branży artykułów dziecięcych, działającej na rynku krajowym, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby do nowotworzonego oddziału na stanowisko:

Kierownik Sklepu

Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Umiejętne zarządzanie sklepem, kierowanie zespołem i motywowanie pracowników do osiągania zamierzonych celów,
  • Dbanie o wysoki standard obsługi klienta,
  • Zapewnienie stałego zaopatrzenia sklepu w towar oraz dbałość o ekspozycję asortymentu,
  • Monitorowanie rentowności i wyników sprzedaży,
  • Efektywne wdrażanie procedur zgodnych z polityką firmy.

Oczekujemy:

  • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku Kierownika Sklepu (odzież, galanteria lub pokrewne),
  • Znajomości branży i procesów dotyczących zarządzania sklepem,
  • Umiejętności analitycznych, w tym m.in, raportowania, zarządzania budżetem, kontrolę wskaźników KPI,
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem i planowania jego rozwoju,
  • Umiejętności liderskich, łatwości komunikowania, samodzielności oraz zaangażowania.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • Stabilne warunki zatrudnienia i przyjazne środowisko pracy,
  • Pakiet szkoleń produktowych, sprzedażowych etc,
  • Miłą atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony przełożonych na każdym etapie pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Smart-HR

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi