KIEROWNIK SKLEPU / STORE MANAGER
Słupsk KIEROWNIK SKLEPU / STORE MANAGER
Słupsk
NR REF.: 1087298
Twoja następna firma
Nasz Klient to sieć multimarketów oferująca artykuły do aktywnego spędzania czasu (między innymidom /ogród/ plener).
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy osoby na stanowisko KIEROWNIKA SKLEPU.
Do obowiązków osoby na tym stanowiusku należeć będzie:
* Zarządzanie sklepem i bycie liderem zespołu
* Motywowanie, coaching, szkolenie zespołu
* Wyznaczanie ścieżek rozwoju dla teamu
* Dbałość o utrzymania odpowiednich standardów obsługi klienta
* Lojalizacja klientów, aktywna praca na sali sprzedaży
* Raportowanie wyników sprzedażowych sklepu (KPI)
* Analizy sprzedażowe / ewentualne plany naprawcze
* Dbałość o rentowność punkt sprzedaży i wysoką satysfakcję klienta
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
* Kilkuletniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku kierowniczym
* Optymizmu i chęci do pracy z zespołem
* Dobrych umiejętności komunikacyjnych i przywódczych
* Minimum komunikatywnej znajomości jezyka angielskiego ( jest to warunek konieczny! )
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje:
* Umowę o pracę (ciekawa podstawa+ premie)
* Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
* Bogaty pakiet socjalny (opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do urlopu, kartę sportową, kartę przedpłaconą i bilety do kina)
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Słupsk
NR REF.: 1087298
Twoja następna firma
Nasz Klient to sieć multimarketów oferująca artykuły do aktywnego spędzania czasu (między innymidom /ogród/ plener).
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy osoby na stanowisko KIEROWNIKA SKLEPU.
Do obowiązków osoby na tym stanowiusku należeć będzie:
* Zarządzanie sklepem i bycie liderem zespołu
* Motywowanie, coaching, szkolenie zespołu
* Wyznaczanie ścieżek rozwoju dla teamu
* Dbałość o utrzymania odpowiednich standardów obsługi klienta
* Lojalizacja klientów, aktywna praca na sali sprzedaży
* Raportowanie wyników sprzedażowych sklepu (KPI)
* Analizy sprzedażowe / ewentualne plany naprawcze
* Dbałość o rentowność punkt sprzedaży i wysoką satysfakcję klienta
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
* Kilkuletniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku kierowniczym
* Optymizmu i chęci do pracy z zespołem
* Dobrych umiejętności komunikacyjnych i przywódczych
* Minimum komunikatywnej znajomości jezyka angielskiego ( jest to warunek konieczny! )
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje:
* Umowę o pracę (ciekawa podstawa+ premie)
* Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
* Bogaty pakiet socjalny (opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do urlopu, kartę sportową, kartę przedpłaconą i bilety do kina)
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.