Kierownik serwisu
Okolice Legnicy Kierownik serwisu
Okolice Legnicy
NR REF.: 1122261
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy zajmującej się produkcją maszyn, poszukujemy doświadczonego Kandydata/Kandydatki zainteresowanych nowymi możliwościami rozwoju, którzy dołączą do struktur firmy na stanowisko Kierownika serwisu.
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Nasz Klient oferuje pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku, stabilne zatrudnienie, pakiet benefitów, możliwość rozwoju zawodowego oraz udział w ciekawych projektach.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Okolice Legnicy
NR REF.: 1122261
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy zajmującej się produkcją maszyn, poszukujemy doświadczonego Kandydata/Kandydatki zainteresowanych nowymi możliwościami rozwoju, którzy dołączą do struktur firmy na stanowisko Kierownika serwisu.
Zakres obowiązków:
- nadzór, kontrola, monitoring podległego zespołu i przebiegu prac
- rozliczanie z zadań i egzekwowanie zadań
- motywowanie pracowników
- planowanie pracy podległego zespołu na podstawie zleceń gwarancyjnych i pogwarancyjnych
- nadzór nad dokonywanymi odbiorami wewnętrznymi maszyn i urządzeń
- analiza pojawiających się trudności serwisowych
- wdrażanie projektów i usprawnień w dziale serwisu
- telefoniczny kontakt z klientem pod kątem serwisowym
- korespondencja z klientem-obsługa skrzynki e-mail serwisowej
- ścisła współpraca z innymi działami w firmie
- współudział w planowaniu i organizacji targów krajowych i zagranicznych
- nadzór nad zgłaszanymi reklamacjami przez klientów n
- nadzór nad sporządzanymi reklamacjami wewnętrznymi
- sporządzanie raportów i analiz z przebiegu wykonywanej pracy działu
- kontrola i monitorowanie dokumentacji serwisowej
- opracowywanie wewnętrznych norm, procedur mających na celu zmaksymalizować wydajność obsługi klientów serwisu
- współpraca z dealerami oraz producentami maszyn i urządzeń
- organizacja szkoleń dla pracowników zarówno wewnętrznych i zewnętrznych oraz krajowych i zagranicznych budowanie pozytywnych relacji z klientami
- kontrola terminowej realizacji procesu napraw
- troska i dbałość o wizerunek firmy poprzez wysoką jakość obsługi serwisowej
Wymagania:
- minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w firmie serwisowej lub produkcyjnej (wymagana branża techniczna)
- wykształcenie wyższe techniczne (elektryka, elektronika, elektromechanika, automatyka itp.)
- zorientowanie na jak najlepszą obsługę klientów serwisu
- umiejętność budowania zespołu i motywowania pracowników
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- wiedza z obszaru zagadnień i procesów technicznych
- cechy przywódcze: silna osobowość, wysoko rozwinięte zdolności menedżerskie, dynamika i przedsiębiorczość w działaniu
- orientacja na cele biznesowe z zachowaniem wysokich standardów pracy
- umiejętność skutecznej komunikacji z podległym zespołem
Nasz Klient oferuje pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku, stabilne zatrudnienie, pakiet benefitów, możliwość rozwoju zawodowego oraz udział w ciekawych projektach.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.