Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie zespołu w sposób zapewniający Klientom usługi na najwyższym poziomie, jak również dbanie o dobre relacje z klientami oraz dobre imię firmy.
Do podstawowych obowiązków Kierownika Serwisu należy:
• zarządzanie i rozwój podległego mu zespołu Serwisantów,
• zarządzanie relacjami z Klientami, kontakt z dostawcami,
• realizacja wyznaczonych celów biznesowych oraz wdrażanie procesów i procedur firmy oraz czynny udział w ich ulepszaniu,
• planowanie napraw serwisowych, prac konserwacyjnych i gwarancyjnych,
• przeprowadzanie napraw maszyn,
• współpraca z innymi działami firmy
• zarządzanie pracą działu serwisu i części zamiennych,
• planowanie zasobów magazynu części zamiennych,
• doradztwo techniczne,
• raportowanie zgodnie z przyjętymi procedurami.
Od Kandydatów oczekujemy:
• wykształcenie wyższe techniczne.
• wiedza z zakresu hydrauliki siłowej, elektryki, elektroniki, mechaniki maszyn,
• umiejętność czytania schematów hydraulicznych i elektrycznych,
• doświadczenia w zarządzaniu zespołem
• dobrej znajomości języka angielskiego lub/i włoskiego
• znajomości MS Office
• umiejętności podejmowania decyzji, także pod presją
• dyspozycyjność,
• prawo jazdy kat.B
W zamian oferujemy:
• pracę na podstawie umowy o pracę
• możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego
• wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i posiadanych kwalifikacji.
SM POLSKA Sp. z o.o. została powołana w 2015 roku jako wyłączny przed... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.