Opis stanowiska pracy

Aktualnie dla naszego Klienta, prestiżowej kancelarii radców prawnych z Krakowa poszukujemy kandydata do pracy na stanowisku:

 

Wymagania

 

KIEROWNIK SEKRETARIATU

Miejsce pracy: Kraków

 

Zakres obowiązków:

• Kierowanie pracą sekretariatu, rozdział obowiązków i zadań;

• Wspieranie innych członków zespołu sekretariatu i zespołu administracyjnego;

• Organizacja i nadzór obiegu korespondencji;

• Prowadzenie kalendarzy spotkań i rezerwacja sal konferencyjnych;

• Dbałość o płynny przepływ informacji i dokumentów w firmie;

• Obsługa przelewów;

• Obsługa klientów i spotkań;

• Ewidencjonowanie i wysyłanie poczty;

• Prowadzenie terminarza rozpraw i postępowań;

• Archiwizacja korespondencji, akt i dokumentów;

• Zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi;

• Rozliczanie delegacji;

• Prowadzenie raportu kasowego;

• Wsparcie administracyjne pracowników;

• Obsługa telefoniczna kancelarii;

• Koordynacja pracy gońca;

• Koordynacja pracy praktykantów;

 

Wymagania:

• Wykształcenie wyższe;

• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata (mile widziane w kancelarii prawnej, komorniczej, notarialnej);

• Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta;

• Komunikatywna znajomość języka angielskiego;

• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres;

• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz programów komputerowych - w tym programów wspomagających;

• Umiejętność obsługi i archiwizacji korespondencji oraz rozliczania delegacji;

• Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność, punktualność;

• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole;

• Nienaganna prezencja i kultura osobista;

• Umiejętność zachowania dyskrecji i taktu;

 

Oferujemy:

• Zatrudnienie w prestiżowej kancelarii prawniczej;

• Atrakcyjne warunki zatrudnienia - stała praca w oparciu o umowę o pracę i stałe wynagrodzenie;

• Niezbędne narzędzia pracy;

• Pracę w młodym dynamicznym zespole;

• Możliwość rozwoju;

 

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

 

 

Prezentacja firmy

Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to profesjonalna agencja dor... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi