1. Realizacja planów sprzedażowych : indywidualnych i zespołowych.
2. Planowanie i wdrażanie działań podnoszących wyniki i jakość obsługi.
3. Kontrola przestrzegania standardów pracy oraz procedur.
4. Delegowanie i egzekwowanie powierzonych zadań.
5. Coaching i motywowanie podległego zespołu.
6. Nadzór nad powierzonym mieniem.
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem w punkcie sprzedaży bezpośredniej
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- nastawienie na cel
- umiejętność budowania trwałych relacji interpersonalnych
- poszukiwane atuty to również: zainteresowanie nowinkami telekomunikacyjnymi, łatwość nawiązywania kontaktów, kreatywność, samodzielność, dokładność, dyspozycyjność, pracowitość, odpowiedzialność, sumienność
Obsługa Klientów Biznesowych oraz Klientów Indywidualnych w zakre... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.