Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Kierownik Regionu

Miejsce pracy: pomorskie

Obowiązki:

  • zarządzanie jednostkami medycznymi w podległym regionie (woj. pomorskie),
  • bieżące monitorowanie realizacji celów biznesowych oraz budżetów,
  • optymalizacja kosztów operacyjnych w regionie,
  • rozwijanie standardów jakościowych, operacyjnych oraz medycznych w podległych jednostkach,
  • zarządzanie personelem - rozwój oraz motywowanie pracowników, wyznaczanie celów, rozliczanie efektów pracy,
  • dobór odpowiedniej kadry kierowniczej i pracowniczej,
  • koordynowanie starannego i prawidłowego wykonania umowy z NFZ,
  • budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z podmiotami współpracującymi (NFZ, szpitale),
  • identyfikacja nowych możliwości biznesowych w zarządzanym regionie.

Wymagania:

  • kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży usługowej,
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu jednostkami w branży usług medycznych,
  • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie lub kierunki pokrewne),
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • znajomość jęz. angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
  • świadomość biznesowa oraz nastawienie na realizację celów,
  • doskonałe umiejętności w zakresie budowania i utrzymywania relacji,
  • zdolność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
  • gotowość do podejmowania wyzwań oraz samodzielność.

Oferujemy:

  • samodzielne stanowisko umożliwiające zdobycie unikalnego doświadczenia w branży medycznej,
  • możliwość realnego rozwoju poprzez udział w ciekawych i pełnych wyzwań projektach,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę podpisywanej bezpośrednio z naszym Klientem,
  • atrakcyjne warunki finansowe,
  • benefity pozapłacowe: prywatną opiekę medyczną (Enel-Med), dofinansowanie karty MultiSport, ubezpieczenie grupowe na życie,
  • możliwość nauki jęz. angielskiego,
  • narzędzia niezbędne do realizacji zadań (samochód, laptop, telefon),
  • niekorporacyjny klimat pracy, otwarty i zgrany zespół.

Oferta pracy stałej.



Numer referencyjny: KR/03/2020/GDA
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi