#

Kierownik Regionu ds. HR

MediaExpert.

Gorzów Wielkopolski, lubuskie

MediaExpert.
MediaExpert. MediaExpert. MediaExpert. MediaExpert.
Dobra praca na trudne czasy
Bezpieczna. Pewna. Od zaraz.
JESTEŚMY EXPERTEM. MEDIA EXPERTEM.
W KILKANAŚCIE LAT Z MAŁEGO, RODZINNEGO BIZNESU ZMIENILIŚMY SIĘ W NAJWIĘKSZĄ SIEĆ ELEKTROMARKETÓW W POLSCE. PRZYSZŁOŚĆ NALEŻY DO NAS!

Kierownik Regionu ds. HR

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

Media Expert to dynamicznie rozwijającą się ogólnopolska sieć elektromarketu AGD/RTV/IT o ugruntowanej i bardzo silnej pozycji na rynku. Zatrudniamy tyko najlepszych z najlepszych - jeżeli jesteś tą osobą dołącz do naszego zespołu.

W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Kierownik Regionu ds. HR

Region pracy: woj. wielkopolskie, kujawsko-pomorskie, lubuskie

 

Co możesz zyskać pracując u nas:

  • Umowę o pracę - pełen etat (system pracy zadaniowy)
  • Dużą samodzielność działania i odpowiedzialność za powierzone parametry HR w regionie
  • Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania do karty MultiSport
  • Cenne doświadczenie w firmie będącej liderem na rynku RTV/AGD/IT
  • Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon

 

Podejmując współprace z naszą firmą odpowiedzialny będziesz za:

  • Przeprowadzanie kompleksowego procesu rekrutacji na stanowiska managerskie, handlowe, sprzedażowe, specjalistyczne
  • Wsparcie kadry menadżerskiej z zakresu zarzadzania potencjałem ludzkim
  • Optymalizacja zatrudnienia w podległym regionie
  • Organizowanie oraz prowadzenie sesji Assessment Center, Development Center
  • Podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy (portale społecznościowe portale rekrutacyjne, giełda pracy, headhunting)
  • Identyfikację i rozwiązywanie problemów pracowniczych
  • Ścisłą współpracę z pionem sprzedaży
  • Odpowiedzialność za wskaźniki KPI z zakresu HR w powierzonym regionie

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 2 letniego doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacji na różne stanowiska
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji dla sieci handlowej z branży RTV/AGD/IT
  • Wiedzy z zakresu miękkiego HR
  • Praktycznej znajomości prawa pracy
  • Gotowości do częstych podróży służbowych (około 3 dni w tygodniu)
  • Perfekcyjnej organizacji pracy – planowanie, ustalanie priorytetów
  • Prawo jazdy kat. B

 

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Wykształcenie wyższe: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia
  • Doświadczenie we wsparciu menedżerów w ramach struktur sprzedaży z zakresu HR
  • Wcześniejsze doświadczenie jako HR Business Partner lub na podobnym stanowisku

 

Prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku „Aplikuj”.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TERG S.A., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)”.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi