Bezpieczna. Pewna. Od zaraz.
W KILKANAŚCIE LAT Z MAŁEGO, RODZINNEGO BIZNESU ZMIENILIŚMY SIĘ W NAJWIĘKSZĄ SIEĆ ELEKTROMARKETÓW W POLSCE. PRZYSZŁOŚĆ NALEŻY DO NAS!
Kierownik regionu ds. HR
Miejsce pracy: Bydgoszcz, ToruńMedia Expert to dynamicznie rozwijającą się ogólnopolska sieć elektromarketu AGD/RTV/IT o ugruntowanej i bardzo silnej pozycji na rynku. Zatrudniamy tyko najlepszych z najlepszych jeżeli jesteś tą osobą dołącz do naszego zespołu.
W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik regionu ds. HR
Co możesz zyskać pracując u nas:
- Umowę o pracę - pełen etat (system pracy zadaniowy)
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon
- Cenne doświadczenie w firmie będącej liderem na rynku RTV/AGD/IT
- Dużą samodzielność działania i odpowiedzialność
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do karty MultiSport
- Pomoc i opiekę naszej fundacji "Włącz się" dla Ciebie i Twoich bliskich
Podejmując współpracę z naszą firmą odpowiedzialny będziesz za:
- Przeprowadzanie kompleksowego procesu rekrutacji na stanowiska managerskie, handlowe, sprzedażowe, specjalistyczne
- Kompletowanie niezbędnej dokumentacji, umawianie spotkań, organizowanie i przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
- Wsparcie kadry menadżerskiej z zakresu zarzadzania potencjałem ludzkim
- Optymalizacja zatrudnia w podległym regionie pracy
- Przeprowadzanie badań exit interview
- Organizowanie oraz prowadzenie sesji assessment center, development center
- Podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania kandydatów (portale społecznościowe portale rekrutacyjne, giełda pracy, headhunting)
- Identyfikację i rozwiązywanie problemów pracowniczych
- Ścisłą współpracę z działem sprzedaży
- Odpowiedzialność za wskaźniki KPI z zakresu HR
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum 2 letniego doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacji na różne stanowiska
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji dla sprzedaży
- Doświadczenia w prowadzeniu assessment center
- Znajomości technik i metod prowadzenia rekrutacji
- Wiedzy z zakresu miękkiego HR
- Praktycznej znajomości prawa pracy
- Gotowości do częstych podróży służbowych (około 3 dni w tygodniu bez powrotu do domu)
- Perfekcyjnej organizacji pracy – planowanie, ustalanie priorytetów
- Prawo jazdy kat. B
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- Wykształcenie wyższe: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia
- Doświadczenie we wsparciu menedżerów w ramach struktur sprzedaży z zakresu HR
- Wcześniejsze doświadczenie jako HR Business Partner
- Wcześniejsze doświadczenie jako trener sprzedaży, biznesu
- Wcześniejsze doświadczenie jako menadżer sklepu, jednostki – duże sieci handlowe, usługowe
Prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku „Aplikuj”.
Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TERG S.A., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)”