Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Kierownik regionalny
Miejsce pracy: OpoleZadania:
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży,
• Codzienna koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu (10-12 osób),
• Motywowanie zespołu, przekazywanie informacji o zakresie obowiązków, planów i zadań,
• Odpowiedzialność za rekrutację na finalnym etapie oraz wprowadzenie (on-boarding) i szkolenie nowych Pracowników w podległym regionie
• Wdrażanie i egzekwowanie polityki i procedur wymaganych przez Adecco.
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami w podległym rejonie - edukowanie personelu, informowanie o inicjatywach i produktach-rola Ambasadora,
Nasze wymagania:
• Minimum 2 lata doświadczenia o zbliżonym zakresie obowiązków,
• Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
• Doświadczenie jako Przedstawiciel Handlowy/Sales Representative (kanał nowoczesny),
• Umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe
• Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
• Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
• Pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/markami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie,
• Stabilne zatrudnienie przez Adecco Consulting w oparciu o umowę o pracę kodeksową na pełen etat od poniedziałku do piątku lub umowa B2B,
• Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy : telefon z aplikacją do raportowania, laptop oraz samochód służbowy,
• Gruntowne szkolenia wstępne i cykliczne: z produktów i usług firmy, profesjonalnej obsługi Klienta, sprzedaży i negocjacji, szkolenia motywacyjne przeprowadzane przez profesjonalistów
Osoby zainteresowane, prosimy o przesyłanie swojego CV w języku polskim, za pomocą przycisku: "Aplikuj"
Dziękujemy za nadesłane aplikacje i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Numer referencyjny: KR/OPL/05.2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.