Obowiązki:
Zarządzanie 8 sklepami na podległym terenie;
Realizacja planów strategicznych i celów Firmy;
Realizacja krótko i długo terminowych celów, ustalonych wcześniej z przełożonym;
Szkolenie i rozwój podległych członków zespołu;
Ocena kompetencji i wydajności pracy zespołu.
Oczekiwania:
Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu siecią sklepów w branży narzędziowej, budowlanej bądź technicznej;
Wykształcenie wyższe, magisterskie;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
Orientacja na klienta oraz łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych;
Orientacja na rozwój i osiąganie celów;
Umiejętność szybkiego uczenia.
Oferta:
Atrakcyjne wynagrodzenie;
Samochód służbowy
Częste szkolenia;
Możliwość wyjazdów zagranicznych;
Bogaty pakiet benefitów;
Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa pe... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.