Miejsce pracy: Wisła
Zadania:
- profesjonalna obsługa gości
- organizacja pracy działu Recepcji oraz Służby pięter
- zarządzanie podległym zespołem pracowników
- dbałość o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze gości
- identyfikacja potrzeb klienta i monitorowanie poziomu jego zadowolenia
- zarządzanie procesem rezerwacji wpływających do obiektu oraz zarządzanie dostępnością obiektu
- zarządzanie portalami rezerwacyjnymi, monitorowanie cen i dostępności
- kontrola czystości pokoi oraz koordynowanie pracy serwisu sprzątającego
- planowanie i dokonywanie zamówień środków czystości
- rozliczenia miesięczne dla księgowości, kontrolowanie bieżących dziennych raportów
- raportowanie do Dyrektora hotelu
Wymagania:
- doświadczenia w kierowaniu zespołem w branży hotelarskiej
- odpowiedzialności oraz umiejętności motywowania zespołu
- praktyczna znajomość programów hotelowych oraz MS Office
- wysoka kultura osobista
- zaangażowania i elastyczności
- determinacja w osiąganiu jak najlepszych rezultatów
Oferujemy:
- elastyczne warunku zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B)
- atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
- aktywny udział w procesie przygotowującym obiekt do otwarcia
- współudział w tworzeniu strategii, ofert i cenników
- możliwość wdrażania własnych pomysłów
- pracę w przyjaznej atmosferze
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).