#

Kierownik Recepcji w Hotelu *** we Wrocławiu

Hotel Śląsk Sp. z o.o.

Wrocław, 53-434, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
koordynację pracy działu recepcji, sporządzanie comiesięcznych grafików,
przestrzeganie wyznaczonych standardów i organizowanie cyklicznych szkoleń pracowników recepcji w tym zakresie,

Wymagania

wykształcenie wyższe (mile widziane w obszarze hotalarstwa - turystyki),
min. 2 lata doświadczenia zawodowego w Dziale Recepcji/Rezerwacji na stanowisku Szefa Zmiany lub Zastępcy Kierownika Recepcji/Rezerwacji,
w hotelu o podobnym standardzie lub wyższym
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
znajomość systemu recepcyjnego SIHOT będzie dodatkowym atutem,
umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem,
zorientowanie na wysoki standard obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
zaangażowanie i wysoki poziom motywacji do pracy,
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu,
dyspozycyjność,

Prezentacja firmy

Hotel po całkowitej modernizacji zakończonej w 2012 r; oferuje ko... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/07/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi