zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
koordynację pracy działu recepcji, sporządzanie comiesięcznych grafików,
przestrzeganie wyznaczonych standardów i organizowanie cyklicznych szkoleń pracowników recepcji w tym zakresie,
wykształcenie wyższe (mile widziane w obszarze hotalarstwa - turystyki),
min. 2 lata doświadczenia zawodowego w Dziale Recepcji/Rezerwacji na stanowisku Szefa Zmiany lub Zastępcy Kierownika Recepcji/Rezerwacji,
w hotelu o podobnym standardzie lub wyższym
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
znajomość systemu recepcyjnego SIHOT będzie dodatkowym atutem,
umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem,
zorientowanie na wysoki standard obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
zaangażowanie i wysoki poziom motywacji do pracy,
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu,
dyspozycyjność,
Hotel po całkowitej modernizacji zakończonej w 2012 r; oferuje ko... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.