#

kierownik projektu (koordynator realizacji kontraktów)

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik projektu (koordynator realizacji kontraktów)

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Olsztynie
Al. Warszawska 89
10-083 Olsztyn


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynowanie i monitorowanie prac związanych z budową dróg i obiektów inżynierskich dla inwestycji polegającej budowie drogi S61 Ostrów Mazowiecka - obwodnica Augustowa na odcinku w msc. Szczuczyn – w m. Ełk Południe do msc. Raczki,
  • docelowo kierowanie pracownikami Zespołu Kierownika Projektu (KP-8),
  • współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie opiniowania dokumentacji technicznych i przetargowych dla przyszłych zadań związanych z budową dróg i obiektów inżynierskich, przygotowywanie wymaganych wniosków o uruchomienie środków finansowych na realizację zadań,
  • konsultacje, opiniowanie i zatwierdzanie proponowanych zmian technologicznych na etapie wykonawstwa robót,
  • weryfikacja i opiniowanie dokumentów kontraktowych mających wpływ na termin, wartość i jakość realizowanego zadania pod względem terminowości, wartości i jakości rozliczenia zadania,
  • wykonywanie praw i obowiązków Zamawiającego egzekwując od Wykonawców wypełnianie zobowiązań wynikających z warunków kontraktu, koordynacja prac zleconego nadzoru inwestorskiego i autorskiego,
  • przekazywanie na bieżąco danych o rzeczowej i finansowej realizacji zadań odpowiednim komórkom organizacyjnym,
  • monitorowanie, analizowanie i opiniowanie roszczenia i zagrożenia występującego na kontraktach dotyczących projektowania i realizacji kluczowego zadania inwestycyjnego,
  • nadzór sporządzania rozliczenia zadania związanego z budową dróg i obiektów inżynierskich oraz nadzór procesu przejęcia środka trwałego.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie kraju,
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego,
- wystąpienia publiczne, reprezentowanie urzędu na zewnątrz, organizacja oraz prowadzenie spotkań.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, a także są nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacja o metodach naboru:
- analiza złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- test wiedzy (uzależniony od ilości kandydatów),
- rozmowa kwalifikacyjna dla kandydatów (do 5), którzy uzyskają najwyższą punktację
z testu.


Zatrudnienie związane z realizacją projektu finansowanego ze środków POIŚ,

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dane osobowe kandydatów zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94, z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.).

Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/208232846-wzor.pdf

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 89 521 28 29.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe inżynierskie w specjalności budowlanej lub drogowej lub mostowej

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze budownictwa drogowego,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych FIDIC, ustawy o drogach publicznych oraz prawa budowlanego, ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności programów Excel i Word,
  • prawo jazdy kat. B.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami,
  • uprawnienia projektowe lub wykonawcze,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dyplomu studiów podyplomowych
  • kopia uprawnień

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-09-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/09/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi