Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Kierownik Produkcji

Miejsce pracy: Wrocław

Zakres obowiązków: 

zadania merytoryczne: 
 • pozyskuje nowych klientów, a także podtrzymuje dobre relacje z obecnymi klientami,
• we współpracy z Technicznym Kierownikiem Projektu oraz Kierownikiem Działu Konstrukcji przygotowuje oferty dla klienta (zdefiniowanie zakresu projektu/zlecenia i wycena)
• przeprowadza bezpośrednie negocjacje cenowe projektu z klientami,
• na podstawie zamówienia klienta i oferty opracowuje: budżet projektu, harmonogram, zakres projektu, zasoby ludzkie, przygotowuje zlecenie produkcyjne,
• zwołuje spotkania robocze z konstruktorami, w celu określenia zadań do rozwiązania przez zespół projektowy oraz omówienia i oceny kolejnych etapów realizacji projektów,
• kontroluje przebieg każdej fazy projektu zgodnie z zaplanowanym harmonogramem i budżetem,
• informuje klienta o stopniu zaawansowania realizacji poszczególnych faz projektu,
• organizuje i nadzoruje końcowe odbiory wewnętrzne MQ1,
• nadzoruje odbiór MQ2 i uruchomienie maszyny u klienta,
• wystawia protokoły odbioru 3D, odbioru po MQ1 i MQ2,
• zleca wystawienie faktur cząstkowych i końcowych za wykonane projekty,
• zatwierdza pod względem merytorycznym dokonywane wydatki na realizację projektu,
• prowadzi i archiwizuje dokumentację projektu,
• przeprowadza analizy rentowności prowadzonych projektów i przedstawia ocenę z przeprowadzonych prac zespołowi projektowemu i Prezesowi Zarządu,
• gromadzi wiedzę z prowadzonych projektów, niezbędną do realizacji kolejnych projektów,

 Uprawnienia:
• wykonuje "start" projektu,
• zatwierdza planowane rozwiązania konstruktorskie i budżet projektu,
• wraz z TPM przydziela zasoby ludzkie potrzebne do realizacji projektu,
• akceptuje urlopy konstruktorów powyżej 5 dni,
• planuje i kontroluje bieżące wydatki na dany projekt,
• zatwierdza zapotrzebowania materiałowe projektu przygotowane przez konstruktora i podpisane przez TPM,
• zatwierdza zapłatę materiałów do projektu do wysokości 500,00 zł.


Wymagania:

• wykształcenie wyższe kierunkowe
• wiedza z zakresu zarządzania projektami
• umiejętność organizowania pracy zespołu
• umiejętność negocjacyjne
• prawo jazdy Kat. B
• dobra znajomość języka angielskiego
• dobra znajomość programów MS Office, Ms Project


Oferujemy:

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Ciekawą, pełną wyzwań pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku 
• Możliwość rozwoju zawodowego,
• Niezbędne narzędzia pracy,
• Dodatkowe benefity.



Numer referencyjny: WRC/2017/KP/AG
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi