Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
bezpośrednia obsługa Klienta, w tym sprzedaż oraz przygotowanie produktów;
organizacja codziennej pracy sklepu i współodpowiedzialność za jego wyniki
uczestnictwo w planowaniu i działaniach związanych z rozwojem lokalu
zarządzanie i kierowanie zespołem pracowników
dbałość o odpowiednią i zgodną ze standardami firmy ekspozycję asortymentu
dbałość o optymalny przebieg procesów i atmosferę pracy
dbałość o profesjonalną obsługę Klienta i wizerunek lokalu
koordynowanie zamówień
Wymagania
doświadczenia w zarządzaniu personelem min. pół roku (warunek konieczny)
doświadczenia w sprzedaży detalicznej, branży spożywczej, gastronomicznej lub hotelarskiej
komunikatywnej znajomości języka angielskiego, ewentualnie niemieckiego
komunikatywności i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych
zdolności organizacyjnych i analitycznych
umiejętności pracy w zespole
dyspozycyjności
znajomości obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
zapału do pracy
Proponujemy:
umowę o pracę
możliwość rozwoju kompetencji managerskich
elastyczny czas pracy
pracę w międzynarodowych strukturach
możliwość wpływu na rozwój biznesu
pakiet socjalny
Prezentacja firmy
Lajkonik. House of Bakery to połaczenie Piekarni i Kawiarni. Jest...
Lajkonik. House of Bakery to połaczenie Piekarni i Kawiarni. Jesteśmy obecni na rynku małopolskim oraz śląskim. Oferujemy szeroki asortyment produktów piekarniczo - cukierniczych, pyszną kawę oraz duży wybór kanapek przyrządzanych na oczach klientów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
18/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Kadra zarządzająca, Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?