Opis stanowiska pracy

  • bezpośrednia obsługa Klienta, w tym sprzedaż oraz przygotowanie produktów;
  • organizacja codziennej pracy sklepu i współodpowiedzialność za jego wyniki
  • uczestnictwo w planowaniu i działaniach związanych z rozwojem lokalu
  • zarządzanie i kierowanie zespołem pracowników
  • dbałość o odpowiednią i zgodną ze standardami firmy ekspozycję asortymentu
  • dbałość o optymalny przebieg procesów i atmosferę pracy
  • dbałość o profesjonalną obsługę Klienta i wizerunek lokalu
  • koordynowanie zamówień

 

Wymagania

  • doświadczenia w zarządzaniu personelem min. pół roku (warunek konieczny)
  • doświadczenia w sprzedaży detalicznej, branży spożywczej, gastronomicznej lub hotelarskiej
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego, ewentualnie niemieckiego
  • komunikatywności i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych
  • zdolności organizacyjnych i analitycznych
  • umiejętności pracy w zespole
  • dyspozycyjności
  • znajomości obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
  • zapału do pracy

Proponujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju kompetencji managerskich
  • elastyczny czas pracy
  • pracę w międzynarodowych strukturach
  • możliwość wpływu na rozwój biznesu
  • pakiet socjalny

Prezentacja firmy

Lajkonik. House of Bakery to połaczenie Piekarni i Kawiarni. Jest... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Kadra zarządzająca, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi