Kierownik Operacyjny z Językiem Francuskim
Kraków Kierownik Operacyjny z Językiem Francuskim
Kraków
NR REF.: 1114504
O firmie: największa ekspresowa firma transportowa na świecie. Wykorzystując swoje niezrównane władze lotnicze i rozbudowaną infrastrukturę powietrzną / naziemną. Nasza firma zapewnia szybkie, niezawodne i terminowe dostarczanie dokumentów, paczek i przesyłek towarowych na całym świecie. Najnowocześniejsza sieć technologii informatycznych umożliwia bogatą w informacje ofertę usług
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację celów biznesowych i kluczowych wskaźników operacyjnych, czyli:
Zarządzanie ludźmi - Wykorzystuje zatwierdzone procesy rekrutowania, wyboru i rozwijania pracowników pierwszej linii. W toku osiąga optymalne poziomy wydajności, wyraźnie komunikując wymagania korporacyjne i lokalne i przekładając je na indywidualne i zespołowe oczekiwania i cele
Procesy rozliczenia operacji - Ocenia i zaleca zasoby niezbędne do efektywnego zarządzania przydzielonymi procesami. Przyczynia się do rozwoju i wdrażania skutecznych taktyk, planów i procesów, aby zapewnić optymalne wykorzystanie zasobów i osiągnięcie lokalnych celów.
Zarządzanie bieżącą wydajnością - ocenia bieżącą wydajność przypisanych operacji, w tym wydajność dostawcy. Identyfikuje zmieniające się wymagania (liczba personelu, wielkość, jakość, zgodność itp.). Wprowadza zmiany wymagań spoza zespołu (inne grupy robocze, regulacyjne, klienta, sytuacje awaryjne itp.). Inicjuje działania korygujące w celu zapewnienia wymaganej obsługi i utrzymania poziomów zgodności.
Eskaluje nierozwiązane problemy lub wymagania, które mają znaczący wpływ na działalność.
Kwestie i wymagania klientów - wspiera realizację strategii CE poprzez skuteczne zarządzanie szansami i problemami klientów. Obejmuje rozwijanie wiedzy o klientach i ich branży / segmencie i wykorzystywanie go do identyfikowania i / lub rekomendowania rozwoju niestandardowych rozwiązań. Inicjuje i / lub prowadzi terminowe rozwiązywanie problemów, które mogą być skomplikowane i mają znaczny wpływ finansowy.
Finanse i zarządzanie ryzykiem - Zarządza zespołem, aby zapewnić prawidłowe i terminowe przetwarzanie transakcji celnych i podatkowych (właściwa klasyfikacja wpisów, uzgadnianie ceł i podatków, spory, zarządzanie gwarancjami tranzytowymi itp.). Obejmują one płatności o wysokiej wartości, które mają wpływ na gwarancje odroczenia i przepływy pieniężne. Obejmują one skuteczne zarządzanie wszystkimi rodzajami ryzyka w celu zminimalizowania narażenia na kary celne, postępowanie karne, utratę prawa jazdy itp.
Rozwój i wdrażanie usług maklerskich - Wspiera cele CE, uczestnicząc w procesie zarządzania zmianami, aby przekształcić operacje lokalne w kraju z czystego rozliczenia IP do pełnych usług maklerskich.
Wymagania:
• Szukamy dojrzałego lidera 2 - 3 lata doświadczenia na podobnej pozycji
• Z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi z doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi
• Możemy rozważyć kandydatów z silnym zapleczem obsługi klienta; jednak doświadczenie w zakresie obsługi klienta jest bardzo ważnym atutem
• Doświadczenie w eksporcie, linii lotniczej lub firmie kurierskiej bedzie atutem
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i francuskiego jest koniecznością
Kraków
NR REF.: 1114504
O firmie: największa ekspresowa firma transportowa na świecie. Wykorzystując swoje niezrównane władze lotnicze i rozbudowaną infrastrukturę powietrzną / naziemną. Nasza firma zapewnia szybkie, niezawodne i terminowe dostarczanie dokumentów, paczek i przesyłek towarowych na całym świecie. Najnowocześniejsza sieć technologii informatycznych umożliwia bogatą w informacje ofertę usług
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację celów biznesowych i kluczowych wskaźników operacyjnych, czyli:
Zarządzanie ludźmi - Wykorzystuje zatwierdzone procesy rekrutowania, wyboru i rozwijania pracowników pierwszej linii. W toku osiąga optymalne poziomy wydajności, wyraźnie komunikując wymagania korporacyjne i lokalne i przekładając je na indywidualne i zespołowe oczekiwania i cele
Procesy rozliczenia operacji - Ocenia i zaleca zasoby niezbędne do efektywnego zarządzania przydzielonymi procesami. Przyczynia się do rozwoju i wdrażania skutecznych taktyk, planów i procesów, aby zapewnić optymalne wykorzystanie zasobów i osiągnięcie lokalnych celów.
Zarządzanie bieżącą wydajnością - ocenia bieżącą wydajność przypisanych operacji, w tym wydajność dostawcy. Identyfikuje zmieniające się wymagania (liczba personelu, wielkość, jakość, zgodność itp.). Wprowadza zmiany wymagań spoza zespołu (inne grupy robocze, regulacyjne, klienta, sytuacje awaryjne itp.). Inicjuje działania korygujące w celu zapewnienia wymaganej obsługi i utrzymania poziomów zgodności.
Eskaluje nierozwiązane problemy lub wymagania, które mają znaczący wpływ na działalność.
Kwestie i wymagania klientów - wspiera realizację strategii CE poprzez skuteczne zarządzanie szansami i problemami klientów. Obejmuje rozwijanie wiedzy o klientach i ich branży / segmencie i wykorzystywanie go do identyfikowania i / lub rekomendowania rozwoju niestandardowych rozwiązań. Inicjuje i / lub prowadzi terminowe rozwiązywanie problemów, które mogą być skomplikowane i mają znaczny wpływ finansowy.
Finanse i zarządzanie ryzykiem - Zarządza zespołem, aby zapewnić prawidłowe i terminowe przetwarzanie transakcji celnych i podatkowych (właściwa klasyfikacja wpisów, uzgadnianie ceł i podatków, spory, zarządzanie gwarancjami tranzytowymi itp.). Obejmują one płatności o wysokiej wartości, które mają wpływ na gwarancje odroczenia i przepływy pieniężne. Obejmują one skuteczne zarządzanie wszystkimi rodzajami ryzyka w celu zminimalizowania narażenia na kary celne, postępowanie karne, utratę prawa jazdy itp.
Rozwój i wdrażanie usług maklerskich - Wspiera cele CE, uczestnicząc w procesie zarządzania zmianami, aby przekształcić operacje lokalne w kraju z czystego rozliczenia IP do pełnych usług maklerskich.
Wymagania:
• Szukamy dojrzałego lidera 2 - 3 lata doświadczenia na podobnej pozycji
• Z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi z doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi
• Możemy rozważyć kandydatów z silnym zapleczem obsługi klienta; jednak doświadczenie w zakresie obsługi klienta jest bardzo ważnym atutem
• Doświadczenie w eksporcie, linii lotniczej lub firmie kurierskiej bedzie atutem
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i francuskiego jest koniecznością
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.